Proč nemůže být poštovné na vzorky zdarma

Protože za poštovné platíme přepravním společnostem, tak jak jim platí úplně každý e-shop a nemůžeme rozdávat peníze. Poštovné ZDARMA NEEXISTUJE. Vždy ho platíte. Je nereálné, aby bylo poštovné zdarma poskytováno při tak nízké hodnotě objednávky jako je objednávka vzorků. Naše firma nezastává tento reklamní trik občas používaný na zákaznících firmami, které si schovají náklady na dopravu do marže produktu a tváří se, že poštovné máte zdarma. Nemáte, platíte za něj v ceně produktu, jehož cena tím prozrazuje, že je jen uměle navýšena o tyto náklady, což nesvědčí o kvalitě takového produktu, ale spíše o jeho nízkonákladové výrobě. Vceně produktu tak neplatíte za jeho kvalitu ale za skryté náklady na reálné prodejcům zaplacené poštovné. Žádný přepravce totiž nebude doručovat žádnému e-shopu tisíce zásilek jen tak zdarma.

poštovné na vzorky zdarma
Giovani® je registrovaná ochranná známka a představuje nejvyšší kvalitu parfémů pro praní na trhu. Kvalitnější produkt tohoto druhu na trhu nenajdete. Vyrábíme vysoce kvalitní produkty a proto si nemůžeme dávat reálné placené náklady na dopravu do obchodní marže produktů a tvářit se, že „poštovné je zdarma“. Není, platíme za něj. Cena našich produktů u nás odráží jejich kvalitu a není reálně placený náklad na poštovné, který platíme přepravcem. Nemáme nízkonákladové levně vyrobené výrobky. Doprava zdarma nebo přehnané slevy se většinou zvyknou dávat na nelukrativní, málo zajímavé a obtížně prodejné méně kvalitní produkty, které prodejce neumí prodat, ležáky na skladě a podobně. My takové produkty nemáme. O naši značku je obrovský zájem díky její už na první pohled nejvyšší kvalitě na trhu.

Dopravu zdarma u nás máte při objednávkách nad 1.350 Kč, ale nechceme používat reklamní triky na našich zákaznících pojmy jako "doprava zdarma" i při nižších objednávkách a klamat tak zákazníky, či snižovat kvalitu produktů a poskytovaných služeb a podobně.

Naše značka si získala zákazníky vysokou kvalitou produktů, ale také rychlých služeb. Giovani® je nejrychleji rostoucí značkou parfémů pro praní na slovenském trhu i dalších trzích sousedících zemí. Žádná jiná značka parfémů na praní nerostla po svém vstupu na trh tak rychle, jako Giovani®. Za prvních 9 měsíců jsme dokázali to, co jiným značkám trvalo i několik let. Na trhu jsme od prosince 2022. Kvalitu si chceme udržet. Proto si unáš můžete být jisti, že unes se platí za reálnou hodnotu a vysokou kvalitu. Protože kvalita má také svou hodnotu.

Běžná cena, jakou platí každý e-shop s dobře vyjednanou smlouvou nejlevnějšímu dopravci na Slovensku je přibližně 58 Kč (+ případně i dobírkový poplatek pokud je zásilka na dobírku). A přibližně takovou částku platí i za tu nejmenší a nejlehčí možnou zásilku (vzorky). U tisíců objednávek denně by poskytování poštovného zdarma pro prodejce znamenalo několik tisíc eurové finanční ztráty denně.

Číselný přepočet poštovného „zdarma“

doprava zdarma vzorkyPokud je stále nepochopeno proč není možné, normálně a ekonomicky zdravé pokud e-shop při objednávce takové nízké hodnoty poskytuje i poštovné zdarma, zkusme si to znázornit i konkrétněji na příkladu: 3.000 objednávek vzorků denně, za poštovné všech zásilek zaplatí přepravci přibližně 174.000 Kč. Jelikož poštovné poskytl e-shop zákazníkovi i při takové nízké hodnotě objednávky zdarma, znamená to pro e-shop denní finanční ztrátu ve výši kolem 174.000 Kč , měsíční ztrátu ve výši 5.220.000 Kč.

Je v pořádku z hlediska finanční stability a odpovědnosti firmy, z hlediska zachování, udržení či případně i zvyšování kvality produktů a služeb firmy nechávat si dobrovolně způsobovat takové obrovské finanční ztráty? A to jen proto, aby e-shop zaujal široké spektrum zákazníků? Je normální kupovat si zákazníky měsíčně částkou kolem 5.220.000 Kč vyhozenou do koše? Je zodpovědné takové jednání firmy vůči státním úřadům, inspekci práce, daňovému úřadu apodobně?

 

Jaké je ponaučení?

Pokud vyhledáváte kvalitní produkt, který plánujete používat a užívat si jeho špičkových účinků, nestojí vám to za to váhání nad eurem nahoru dolů, které je třeba zaplatit na poštovném. Stálo by za to koupit si nekvalitní produkt, který nikdy více neobjednáte jen proto, že bylo při jeho koupi poštovné "zdarma"? Nestálo. Pokud hledáte kvalitu, nehledejte největší diskont na internetu. Tam totiž tu požadovanou kvalitu určitě nenajdete. Kvalitní produkt i služba mají vždy svoji hodnotu.