Doprava
Dopravci
Kurýři PPL doručují zásilky během běžné pracovní doby od 8:00-17:00. V objednávce zadávejte adresu, na které budete pobývat během pracovní doby. Kurýr vám bude před doručením zásilky volat. Pokud je zásilka na dobírku, částku dobírky můžete kurýrovi uhradit v hotovosti, nebo i kartou. .Při platbě v hotovosti si připravte přesnou částku.
Nebudete v době doručení doma? Požádejte náhradní osobu, která po sdělení PINu k zásilce Váš balík na adrese převezme. Pokud Vás přesto nezastihneme, zásilku uložíme na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.
Změny možnosti doručení zásilky jsou vám k dispozici, jakmile obdržíte od PPL e-mail nebo textovou zprávu s informacemi o vaší zásilce. Svůj balíček můžete sami přesměrovat do PPL Parcel Shopu, na jiné datum doručení nebo na jinou adresu doručení. Změny je možné provést na stránce www.pplbalik.cz po zadání PINU, který je součástí informativního e-mailu o převzetí zásilky do přepravy. Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.
Zásilku si proberete ve vámi vybrané pobočce PPL Parcelshopu. Zvolit si můžete kterýkoli z PPL Parcelshopu. Nejvhodnější je vybrat si ten Parcelshop, který máte nejblíže. O přijetí vaší zásilky do vámi předem vybraného Parcelshopu vás budeme informovat sms zprávou ve které obdržíte PIN kód, který je nutné si zachovat pro výdej vaší zásilky..
Platbu případné dobírky lze uskutečnit v hotovosti nebo kartou , záleží na vámi zvoleném PPL Parcel Shopu. Formu platby budete mít oznámenou v SMS zprávě. Proto bude-li možnost platit pouze v hotovosti, předem si připravte hotovost pro úhradu vaší zásilky.
Dobu uložení zásilky v zásilkovně budete mít také uvedenu ve sms zprávě. Pokud si Vaši zásilku nestíháte převzít v úložné lhůtě, sdělte to prosím telefonicky do vámi vybraného PPL Parcel Shopu a oni vám lhůtu na vzájemné dohodě prodlouží. Přímo na výdejním místě si můžete zásilku rychle zkontrolovat, zda zboží dorazilo v pořádku a v případě potřeby poškození zboží můžete zásilku rovnou vrátit.
Zásilku si proberete ve vámi vybrané pobočce zásilkovny. Zvolit si můžete kteroukoli ze Zásilkoven. Nejvhodnější je vybrat si tu zásilkovnu, kterou máte nejblíže. O přijetí vaší zásilky do vámi předem vybrané Zásilkovny vás budeme informovat sms zprávou ve které obdržíte PIN kód který je nutné si zachovat pro výdej vaší zásilky.
Platbu případné dobírky lze uskutečnit v hotovosti nebo kartou, záleží na vámi zvolené zásilkovně. Formu platby budete mít oznámenou v SMS zprávě. Proto bude-li možnost platit pouze v hotovosti, předem si připravte hotovost pro úhradu vaší zásilky.
Dobu uložení zásilky v zásilkovně budete mít také uvedenu ve sms zprávě. Pokud si Vaši zásilku nestíháte převzít v úložné lhůtě, sdělte to prosím telefonicky do vámi vybrané zásilkovny a oni vám lhůtu na vzájemné dohodě prodlouží. Případně si lhůtu můžete prodloužit sami v mobilní aplikaci Packeta. Přímo na výdejním místě si můžete zásilku rychle zkontrolovat, zda zboží dorazilo v pořádku a v případě potřeby poškození zboží můžete zásilku rovnou vrátit.
Nejčastější dotazy k dopravě
Po vyřízení objednávky vám pošleme email, ve kterém naleznete přímý link do velmi přehledné stránky pro sledování zásilky, kde naleznete všechny potřebné a neustále aktualizované informace o vaší zásilce.
Ano, pokud jste si vybrali doručení kurýrem a ne na výdejní místo, tak vám bude kurýr před doručením zásilky volat. Následně vám zásilku bude doručovat na adresu, kterou jste uvedli jako dodací. Doručení probíhá během běžné pracovní doby. Kurýrovi je třeba zvednout telefon, jinak se komplikuje doručení zásilky a hrozí její nepřevzetí a vrácení zpět k nám. Někdy kurýr uloží zásilku na nejbližší výdejní místo daného přepravce, pokud se vám nedokáže dovolat.
Pokud je zásilka navenek poškozena, nepřebírejte ji a dejte nám vědět, že byla poškozena například i telefonicky na čísle +420 735 521 999 (8:00-16:30 hod.).Pokud jste převzali zásilku a po jejím otevření jste zjistili, že nějaký produkt je poškozen, napište nám mail na info@giovani.cz a do přílohy mailu připojte fotky zásilky nebo poškozeného produktu. Situaci jistě vyřešíme k vaší spokojenosti a poškozený kus vám bude nahrazen i s dárkem navíc.
Zkontrolujte si pohyb zásilky (tracking). Odkaz na sledování zásilky naleznete například v mailu o expedování zásilky. A pokud zpoždění opravdu přetrvává, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 735 521 999 (8:00-16:30 hod.) nebo mailem na info@giovani.cz. Situaci prověříme a vyřešíme tak, abyste měli vaši zásilku co nejdříve doma.