Náš příběh
Jak vznikla značka Giovani®
Naše značka a produkty prošly při svém vzniku dlouhým procesem, do kterého jsme se pustili až po důkladném přezkoumání trhu a nabídek výroby, abychom vám mohli přinést ty nejkvalitnější produkty. Náš nápad byl vyvinut jako odpověď na to, jak dosáhnout vůně oblečení i bez použití flakónového parfému. A za cíl jsme si dali, aby prádlo po vyprání nebylo jen čisté, ale i dlouhodoběji navoněné. Po běžných avivážích prádlo voní jen chvíli, někdy vůbec. Ztrácejí proto smysl. Naše parfémy na praní budete cítit ještě dlouho po vyprání.
Dovolte nám provést vás cestou, kterou jsme si museli projít my, abychom pro vás vyvinuli tyto luxusní parfémové oleje na praní.
VÝVOJ PRODUKTŮ
Zrodu naší značky Giovani® předcházel dlouhý vývoj finálních produktů. Na začátku jsme nejprve testovali různé již existující značky parfémů na praní a zkoumali možnosti distribuce nebo výroby, vyjednávali jsme s dodavateli vonných esencí.
Otestovali jsme vůně více než 30 italských značek parfémů na praní a všechny slovenské či české značky. Cíl byl jasný. Vyvinout parfémy na praní, které budou jednoznačně nejintenzivnější a nejtrvalejší na trhu.
ZROD FINÁLNÍCH VŮNÍ A PRODUKTŮ
Po dlouhém vývoji a testování vzniklo konečně základní portfolio šesti vůní Giovani® a jedné zlaté limitky.
Vůně bychom tedy měli. Následovala tvorba celé identity značky a její vizuál spolu s e-shopy v prvních zemích.
DESIGNOVÁNÍ LOGA A ETIKET
Naši značku jsme nazvali jménem Giovani® a pustili jsme se do navržení její luxusní vizuální identity. Při navrhování loga a etiket jsme spolupracovali na dálku s desítkami grafiků.
Každý z nich přispěl několika návrhy, ale vítězem mohl být jen jeden. Logo jsme vybírali z přesně 148 grafických návrhů a základ etikety pro parfémy na praní ze 133 návrhů.
START A PRVNÍ NASKLADNĚNÍ
Na Mikuláše v roce 2022 jsme spustili prodej v našich prvních dvou e-shopech pro země: Česko a Slovensko.
Naše zkušenosti a znalosti jsme naplno využili při tvorbě webstránek a vytvořili jsme web, který nám mohla a dodnes stále může závidět řada konkurentů, kteří zde byli již léta před námi.
Rozbíháme reklamní kampaně, přijímáme první objednávky a čekáváme, jaké budou ohlasy našich zákazníků.
ZAVEDENÍ VÝDEJNÍHO MÍSTA
E-shop se nám rychle rozběhl a hned po prvním měsíci jsme zavedli možnost osobního odběru přes výdejní okénko našeho e-shopu v Košicích na Slovensku.
RYCHLÉ VYPRODÁNÍ PRVNÍ ŠARŽE A ÚSPĚŠNÝ START
Ohlasy jsou fantastické, až nadstandardně dobré. Věděli jsme, že jsme vyvinuli opravdu kvalitní a rozmanité vůně, dali jsme si na nich hodně záležet, ale až tak ohromný prodej po prvním testování vzorků zákazníky jsme nečekali.
Láhve parfémů na praní Giovani mizely z našeho skladu raketovou rychlostí. Řešili jsme nečekané problémy s vyprodáním několika našich vůní a gramáží.
EXPANZE DO MAĎARSKA
Maďarský e-shop jsme měli připraveni již déle, ale kvůli nedostatku zboží a jeho rychlého vyprodávání jsme expanzi do Maďarska uskutečnili naplno až v dubnu.
TISÍCE POZITIVNÍCH RECENZÍ
Konkurenti si nás stále více všímají a začínají se od nás hodně „učit“. Laťku jsme ale nasadili velmi vysoko a bude těžké s námi držet krok. :)
Jsme profesionálové v tom, co děláme. Nechybí nám kreativní myšlení, stavíme na kvalitě, a ne na kvantitě. A každý detail se snažíme vyšperkovat do dokonalosti.
Strategie kvality se nám vyplatila a velmi rychle jsme se stali uznávanou značkou s desítkami tisíc pozitivních ohlasů na Facebooku či v recenzích na více portálech včetně Heureky.
UVEDENÍ NOVÉ ZELENÉ LIMITKY
Ke zlaté limitované edici parfému na praní Giovani® přibyla další limitka. Této dlouho připravované vůni jsme předpovídali velký úspěch a zelená Metallic Green nezklamala. Stala se jednou z nejoblíbenějších vůní z nabídky naší značky.
VYLEPŠENÍ DESIGNU ETIKET
Značka Giovani® je od počátku inovativní entitou. Nepřestáváme vylepšovat již tak vysoký standard kvality. Na etikety našich parfémů na praní jsme přidali zlaté metalické vzory, na dotek zajímavé 3D prvky a novou sametově jemnou povrchovou úpravu. Luxus na první pohled je nyní ještě patrnější.
UVEDENÍ ČERVENÉ LIMITKY NA TRH
Nabídku parfémů na praní jsme rozšířili o novou vůni inspirovanou dámským parfémem značky Paco Rabanne FAME. Tato limitka zaznamenala obrovský úspěch a její první šarže se vyprodala nečekaně rychle. Následně jsme museli vydržet my i naši zákazníci více než dva měsíce na naskladnění další šarže parfému na praní Giovani® RED CASHMERE.
REGISTRACE OCHRANNÉ ZNÁMKY GIOVANI®
Jelikož značka Giovani® přinesla na trh velkou kvalitu a množství nových nápadů, několik měsíců po vstupu na trh jsme si dali značku zaregistrovat, aby byla chráněna proti kopírování. Proces registrace trval několik měsíců a 17.8.2023 byla úspěšně zaregistrována.
Giovani® je naše vlastní značka, je naším duševním vlastnictvím. Nenakupujeme stávající produkty, nejsme distributor. Vyrobili jsme vlastní produkty pod vlastní značkou, a to s důrazem na nejvyšší možnou kvalitu tak, aby produkty značky Giovani® reprezentovaly skutečný luxus.
EXPANZE DO RUMUNSKA
Dne 22.9.2023 jsme spustili prodej už i na našem rumunském e-shopu. Rozrůstáme se do další evropské země s 19 miliony obyvatel.
STĚHOVÁNÍ DO 5KRÁT VĚTŠÍCH PROSTORŮ
Nestíháme a tlačíme se. Díky enormnímu růstu a úspěchu naší značky jsme byli nuceni hledat nové a větší prostory pro naši centrálu. V listopadu 2023 jsme se po ani ne roce fungování konečně přestěhovali do 5krát větších prostor, než byly naše dosavadní. Konečně máme více místa pro práci i pro skladování zboží, i když víme, že brzy se nevejdeme. Už za 2 měsíce později se to také potvrdilo. Skladovat naše rychloobrátkové a velmi žádané zboží, jehož výroba pár měsíců trvá, jsme již v lednu 2024 museli začít v externích skladech, aby byla zajištěna celá logistika a nedocházelo k delší nedostupnosti a vyprodání produktů.
UVEDENÍ ZCELA NOVÉHO PRODUKTU – VONNÉ SVÍČKY
Do sortimentu značky jsme přidali něco úplně jiného a nového. Parfémované svíčky Giovani® se stejnými vůněmi, jako jsou vůně našich parfémů na praní. Na těchto produktech jsme pracovali dlouhou dobu.
Dali jsme si velmi záležet nejen na jejich kvalitě a dlouhotrvající vůni svíček, ale také na designu. Naše svíčky se vyznačují opravdu designovým a luxusním obalem. Svíčky Giovani® obsahují certifikovaný přírodní palmový vosk z udržitelného palmového háje.
OTEVŘENÍ PRVNÍ KAMENNÉ PRODEJNY
Přesně po roce existence značky Giovani® na trhu jsme otevřeli první kamennou prodejnu Giovani® u naší centrály v Košicích. Nachází se v samém centru druhého největšího města na Slovensku.
Zákazníci z Košic a okolí tak nemusí objednávat přes e-shop a platit poštovné, ale mohou si přijít přivonět k našim vůním a zakoupit je přímo v klasické prodejně. Prostory naší showroomové prodejny jsme navrhli za pomoci architektky luxusně a designově.
ZHODNOCENÍ PO 1. ROCE NA TRHU
Již po prvním roce existence značky Giovani® na trhu je jasné, že Giovani® je nejrychleji rostoucí značkou parfémů na praní na Slovensku, v Česku a Maďarsku. V dalších zemích bude proces růstu značky a expanzí pokračovat. Žádná jiná značka parfémů na praní v těchto končinách nedosáhla již za první rok své existence tak velkého úspěchu a růstu jako značka Giovani®. Stali jsme se silným, respektovaným a zároveň obávaným hráčem na trhu parfémů na praní.
DALŠÍ NÁŠ NOVÝ PRODUKT KULIČKY DO SUŠIČKY
Do našeho sortimentu jsme zařadili další produkt. Jeho výrobu jsme zajistili ve spolupráci se slovenskou ovčí farmou. Jedná se o ručně vyráběné kuličky do sušičky ze 100% přírodní ovčí vlny. Prioritou je, tak jak už to bývá zvykem u všech našich produktů, především vysoká kvalita.
EXPANZE DO NĚMECKA A RAKOUSKA
Pokračujeme v expanzích a v březnu 2024 jsme otevřeli e-shopy i v Německu a Rakousku. Celkem až 93 milionů obyvatel dalších evropských zemí už také bude moci vyzkoušet a užívat naše voňavé produkty značky Giovani®.
PŘEDSTAVENÍ VŮNĚ INSPIROVANÉ PARFÉMEM BACCARAT
Novinka, na kterou všichni netrpělivě čekali ao jejímž vývoji jsme informovali ještě někdy v září roku 2023, jsme konečně po dlouhé výrobě uvedli na trh a představili našim zákazníkům. Parfém na praní jsme nazvali Giovani® FRANCIS SIGNATURE.
AŽ DVĚ NOVÉ VŮNĚ PARFÉMŮ NA PRANÍ
Překvapili jsme naše zákazníky přidáním až dvou velmi zajímavých nových vůní parfémů pro praní do sortimentu naší značky. Vůně ITALIANO a FRESH COTTON se určitě zařadí mezi bestsellery. Fresh Cotton je vůně čerstvě vypraného prádla a Italiano nádherný kořeněný parfém, který zaujme na první přivonění.
EXPANZE DO ITÁLIE
Udělali jsme možná nečekaný krok a při naší expanzi do celé Evropy jsme přeskočili země jako Chorvatsko či Slovinsko a rozšířili jsme působení naší značky rovnou do kolébky parfémů na praní. Itálie je trh, na který jsme se velmi těšili a věříme, že se zde stane značka Giovani ® jednou z nejuznávanějších a nejoblíbenějších značek.
Po dlouhodobém zkoumání trhu jsme se dostali k alternativě vyrábět oleje na praní, které jsou s obsahem parfémových vonných esencí. Původně tyto oleje na praní vznikly v Itálii a od toho se odvíjí i název naší značky nazvané podle italského jména Giovani®. Na všem jsme si dali zvláště záležet. Jak na produktu, tak na logu, které vytvářel celý tým grafiků. První podobizny našeho loga byly různými verzemi velkého písmene G. Nakonec vznikla myšlenka zahrnout do loga obrysy kapky, která symbolizuje, že naše parfémové oleje na praní jsou vlastně tekutinou. Logo Giovani® vyjadřuje luxus a kvalitu našich produktů. Parfémy Giovani® jsme vyvinuli v Evropské Unii, což garantuje jejich propracovanost na nejvyšší možné kvalitativní úrovni. K těm nejkvalitnějším vonným esencím a přísadám na trhu jsme se dopracovali v rodišti všech parfémů na praní, v Itálii. Vybírali jsme látky, které neškodí pokožce, jak to u některých produktů bohužel bývá.
Vývoj produktové řady Giovani®
Vraťme se ale k začátkům naší cesty. Po velmi důkladně uváženém rozhodnutí, kdo bude tyto produkty pro nás vyvíjet, jsme přistoupili k samotnému testování vůní. Tento výběr vhodných koncentrovaných vonných esencí a přísad nám trval více než 9 měsíců, a to jen proto, abychom pro vás vybrali ty nejideálnější vůně.
Před začátkem vývoje našich parfémů na praní jsme nejprve testovali stávající značky. Prvním plánem bylo dovézt sem některou z již existujících značek. Proto jsme se zaměřili na otestování co největšího množství parfémů na praní z Itálie. Tyto produkty vznikly právě tam. Na italském trhu se nachází více než 40 různých značek parfémů na praní. Oslovili jsme tedy prakticky všechny výrobce a prodejce. A otestovali jsme přibližně 30 italských značek. Při tomto testování jsme postupně zjišťovali, že italské parfémy na praní nemají požadovanou intenzitu vůně a ani její trvanlivost. Ani jedna značka nesplnila naše očekávání, která jsme si slibovali i od recenzí některých českých zákazníků. Italské parfémy na praní neměly daleko od běžných aviváží. Některé byly sice trochu voňavější, ale nikdy to nebylo úplně ono.
Po tomto pečlivém testování stávajících italských značek jsme se rozhodli vyrobit vlastní produkt a založit vlastní značku. Následovaly dlouhé měsíce příprav a vývoje ve spolupráci s parfumery a specializovanými výrobci. Naše vůně navrhoval a vytvářel tým specialistů na parfémy. Míchání parfémů je složitou alchymií, proto jsme rádi, že jsme měli při vývoji k dispozici tým takových odborníků.
Produkty Giovani® jsou vysoce koncentrované, s obsahem parfémových esencí, které dokonale provoní vaše prádlo i domácnost. Nešlo nám jen o samotnou vůni, ale také o její kvalitu, výdrž či nezávadnost vůči pokožce. Během výběru vůní jsme se soustředili také na to, aby naše značka obsahovala různorodost použitých aromat, mezi kterými najdete sladké, svěží či kořeněné vůně. Mezi produkty Giovani® jsme zařadili také takové, které jsou inspirovány světovými značkami, jako je Dolce Gabanna či Yves Saint Laurent a jiné. Jelikož jsou některé parfémy na světovém trhu stálicemi, bylo pro nás nanejvýš nezbytné, aby se olejové parfémy na praní nesly ve stejných tónech těchto vůní, což jistě ocení každý náš zákazník.
Finální produkty jsme rozdělili podle vůní do různých barev obalů. Ty jsou úzce spjaty s názvem a vůní v jednom. Každá barva a název reprezentuje vůni daného oleje. Máme 6 základních parfémů na praní. Naše speciality jsou však limitované edice, které jsou silnější v určitých látkách a koncentracích. To neznamená, že naše ostatní parfémy jsou nějak výrazně slabší. Limitované edice jsou specifické tím, že jejich koncentrace je o něco silnější, takže stačí použít menší množství. Jejich počet je omezený a po vyprodání se již znovu neobjeví. Většinou jsou navrženy podle drahých světových parfémů. Limitované edice se budou pravidelně obměňovat, například podle ročního období nebo preferovaných vůní, podle trendů ve světě parfémů, kterými se bude řídit náš tým zkušených odborníků při tvorbě každé nové limitované edice vůní Giovani®.
Při tvoření naší značky a olejů na praní jsme kladli důraz zejména na to, aby tyto produkty byly vysoce kvalitní, dlouhotrvající svou vůní a intenzitou, neškodlivé a v neposlední řadě jedinečné. Chtěli jsme přinést na trh ten nejkvalitnější a nejvíce zapamatovatelný produkt pro naše zákazníky a jejich oblečení či ostatní prádlo, což se nám nakonec také podařilo.